Tuesday, 18 March 2014

A Beautiful Little Fool...

 Tumlbr
   
"Началото винаги е трудно".

 Банално е да започна с тези думи, но няма какво да си кривя душата - трудно си е. Особено за човек, който до сега не се е занимавал с блогове, а се е криел вкъщи с тетрадка и писалка в ръка. Най-накрая и аз се реших да се пробвам с тези прочути блогове, за които всички говорят (поредното банално изказване от мен, но не се притеснявайте: "Това не е всичко, приятели").

  И така.
Привет от мен - Розалия. Малка визитка за мен (ако случайно някой е любопитен):
-На 22 години.
-Студент (Кино и телевизия-операторче:)
-От Перник ("Перник е града на вашите кошмари" ха-ха)
-Козирог (и полу-елф, да не забравяме:)
 По-натам може да напиша цяла публикация само за мен, но за сега стига толкова информация за моята скромна личност.

 Решила съм в този така наречен "блог" да пиша за всичко. Не знам дали така е правилно или не, така и не разбрах. След като се разрових в нета за "блогове" и "блогърство" и след като прочетох поне 10 различни мнения по темата, реших просто да пиша за това, за което ми е кеф. Тъй като моя блог няма да е насочен само в една посока, с една единствена тема, мисля, че тук е мястото да спомена горе-долу темите, който ме вълнуват и за който ще се опитам да изразя писмено мнението си.
*Филми, музика, книги, картини - с една дума -> Изкуство. (Баналност ли надушвам пак?)
*"Крафтинг" или т.н. ръчно изработени нещица. (От мен за вас и от вас за мен:)
*А защо пък не и малко "женски работи" - козметика, дрешки, обувчици и такива глупости ;)
*Моите творби - всякакви нещица като се започне от филмчета, стихчета, разказчета, рисунки и накрая "Кой е по-по-най?" :) ха-ха
*И много други неща...

 Какво да ви кажа, много неориентирана личност съм и общо взето зависи в какво настроение ще съм, когато пиша. Ще бъде малко лютеница в началото, но после ще го омажем по-добре.  :)

П.П: Не се притеснявайте и коментирайте, ако имате мнение по всякакви въпроси свързани с блога. "Боя изгражда, той не разгражда"! В моя случай - Коментарите и Съветите изграждат, те не разграждат. :)

No comments:

Post a Comment

What do you think?