Thursday, 20 March 2014

My Crafts - part 1

  
Tumblr

  Едно от нещата, които обичам да правя в свободното си време, е да изработвам бижута за собствена употреба или за подарък на приятел. Това е страхотно хоби и начин за медитация :)

  


Гривни:


1.От моделин:


  Това е един много познат и лесен начин да си направите цветни и красиви гривнички. Нуждаете се само от моделин и от собственото си въображение. Много ми напомня това за детската градина, когато взимате пластелин и си правите различни формички.



  Моделинът, който аз съм използвала е за печене. До колкото знам има и такъв, който само се оставя да се втвърди и е готов. Ако намерите от втория вид, препоръчвам ви го, защото аз така и не се научих на правилно печене на моделин. Както се вижда от снимките, аз съм направила няколко различни мъниста с различна форма и цвят и после само ги нанизах на връвчици, каквито намерих.



   Не знам какъв е правилният начин за изработката на мънистата, но ще ви кажа моя. Оформих една формичка като змия, тук зависи от това колко дебели искате да са мънистата, и след това я нарязах с нож на малки части. После всяко мънисто го оформям според това дали искам да е кръгло или плоско и накрая им пробивам дупчици със шиш. Като цяло всичко зависи от това какъв тип мъниста искате да си направите. 



  2.Плетени:



  Това е най-новото ми творение, което ми отне малко повече време, отколкото предполагах.
  
  Този начин на изработване на гривни е много стар и добре познат на почти всички. ТУК ще ви препоръчам едно видео, в което много добре е обяснено плетенето с възли. Конците, които се използват, са от тези за гоблени.


  Това е една малко по стара гривничка, както си личи от снимката, но и тя стана сполучливо. Едно време имах поне още 5 такива, но в момента просто не успях да ги намеря. 
 Плетенето на гривнички е един добър начин да запълните свободното си време и да украсите себе си или пък някой приятел.



3.От отварачки на кенчета:


  Този тип гривни много ми допада. Проблемът само е , че са малко трудни за изработване и за това до сега съм си направила само една. ТОВА е урокът, от който аз се научих, но да знаете, че ще ви трябват търпение и внимание, защото сама плетка е малко сложна.
  За моята гривна използвах някъде около 25-26 от тези "мъниста", а за връзка - стар чорапогащник, който нарязах на ленти. Ето една изцяло еко гривна. ха-ха :)





Висулки

За момента имам висулки направени само от моделин, но по-натам ще пробвам и други начини.


    


Скромно, но от сърце. 

П.П. Да...Хари Потър! :)

2 comments:

  1. What a nice blog you have here and great post, I wish we can follow each other and if you decided to follow me on BLOGLOVIN, please let me know so I can follow you back. xoxo

    www.love-joice.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I'm glad you like it. I'll find you on bloglovin and I'll follow you. Hugs!!! :)

      Delete

What do you think?