Sunday, 23 March 2014

"Sleep tight"

Tumblr
 Едно скромно мое стихче, което написах преди години, когато музата беше при мен. :)




Спи спокойно

Спи спокойно тази нощ, мъниче сладко,
спи и не мисли за утрешния ден.
Сгушена в завивките,там ти е добре,
гушнала в ръце топлото мече.

Спи спокойно тази нощ, изстрадало дете,
не плачи за утре, моля те недей.
Няма време за сълзи, по-добре го разбери,
часовника не спира да върви, ти го чуваш, нали.

Скоро ще настъпи утрешния ден, смело ти го приеми
от утре започваш по-добър живот, далеч от този ад.
Ще отидеш на красиво място,изпълнено с любов,
където болката ще спре и няма да има повече тъга.

Искаш ли още сега да спреш това, мъчение,
да се отървеш от всичката тази болка?
Просто затвори очи, а другото остави на мен,
аз ще се погрижа за теб, мъничко човече.

Сега се чудиш кой съм аз,нали,
не съм човек,нито пък животно,
а просто едно неземно същество,
което наричат Смърт.

Спи спокойно завинаги, мъниче умряло,
сега с усмивка на лице,замръзва твоето тяло.
Сгушена в пръстта, не чувстваш болка ти сега,
гушнала в ръце своето сърце.

RO



2 comments:

What do you think?