Sunday, 30 March 2014

Songs of the week [24.03 - 30.03]

Tumblr
Малък ъпдейт на плейлиста ми за изминала седмица. Просто обожавам да слушам музика. Тази седмица като видях топ песните ми за слушане и изглежда, че настроението ми е под нулата. За това пък си слушам музичката, за да се вдигне поне до нулата.

Mood: Below Zero


1. Sleeping With Sirens - Alone (feat. MGK)
Може да се каже, че това парче е вече старо, но аз за пореден път откривам някакви съкровища в моя компютър. И да, знам, че вокала звучи мазно и педераско, но за моите уши всъщност е супер яката песен.


2. Bring Me The Horizon - Don't Go
Това е една скромна и изчистена песен, която ме кара да настръхна.


3. Birdy - Wings
Не знам тази девойка откъде се взе, но знам, че тази песен ми влезна в глава и сега не иска да излезе. 


4. The Cure - Lovesong
И малко класика в жанра...


5. The Pretty Reckless - Just Tonight
По принцип не харесвам много женски вокали, но не мога да отрека, че на тази мацка много добре й се получават някои песни.




П.П. Както се вижда, листа ми е манджа с грозде, а мотото ми - "Нека има". хихи :)

No comments:

Post a Comment

What do you think?