Sunday, 30 March 2014

[TAG] The Blogger Love - My First Tag

Благодаря на Мани за моят първи таг.  Да видим сега какво ще направя.
Tumblr
The Blogger Love Tag

Кой беше първия блог, на който някога попадна?
В интерес на истината, преди година този въпрос щеше да ме затрудни много, тъй като по това време не четях редовно блогове, само от време на време, когато попаднех на нещо интересно. Така се случи, че в едно от моите случай попадения, намерих и блога на Мани. Това беше първия блог, който следях с интерес и спокойно мога да кажа, че ме вдъхнови да се пробвам и аз.


Любими бюти блогове?
Преди не бях голям фен на този тип блогове, но с времето осъзнах, че всъщност са много полезни и стига да намериш подходящия за теб, помага в нужда. Сега с удоволствие чета бюти блогове и едни от най-любимите ми са Mirsea и Berry's. За чуждите няма да споменавам, тъй като все още съм нова и опознавам почвата. Има няколко, които съм си харесала, но за момента не мога да ти сложа в графа "любими".


Любими лайфстайл блогове? 
Тук вече се затрудних. Наистина са супер много и не знам дали ще мога да се сетя за всичките. Има толкова много хора, които пишат страхотни неща и ги следя редовно. Ще спомена само Мани и Нина от всичките 100000 имена, тъй като тях чета от по-дълго време и се вписват напълно в моите любими.


Любими видео блогове?
За момента ще спомена само едно име - Helen Melon. Освен, че е супер красива и интересна, тя ме забавлява искрено и не ме натоварва излишно, когато я гледам.


Най-добрия ти приятел блогър?
Хммм...Тъй като от скоро съм в тази област и чак сега започнах да опознавам хората тук, за момента ще оставя този въпрос без отговор. Надявам се с времето да срещна все повече и повече хора, с които да се сприятелим. Обещавам по-натам да напиша цял пост като отговор на въпроса.


Блог, на чиито съвети и публикации се доверяваш най-много?
Ох, тук пак се затрудних. Може ли да съм "пас" и на този въпрос за момента? Надявам се, че може, защото главата ми се изпразни в мига, в който прочетох въпроса. To be continued...


5 блога, които всеки трябва да чете?
Според мен най-важно нещо е за какъв човек говорим. Както е казано "Разни хора, разни идеали."


Любимия ти начин да четеш блогове?
Bloglovin.


Блогъри, които те вдъхновяват?
Освен вече споменатите по-горе, ще добавя и Vixi, с проектите, които прави, Desi, защото има прекрасни снимки, Yana и Tatyana, при които всеки може да намери от всичко по много и да се напълни с идеи.


Най-любим дизайн на блог?
Моят. хахахаха Всъщност проблемът е, че харесвам почти всеки дизайн на блог, който видя. То си е малко като болест. хаха


Кое е любимото ти нещо относно блогърството?
Най-най-най любимото ми нещо е, че мога свободно да изразявам мислите си под формата на текст и да го споделя със света. Писането е едно от нещата, което ме успокоява, когато ми трябва спокойствие и ме радвам, когато ми трябва веселба. До преди година бях забравила това мое хоби, ако може така да се нарече, а като по-малка много обичах да пиша всякакви неща. И тука се намесва блогърството - безплатен и лесен начин да споделям мислите, интересите и случките си с хората.


Книга на кой блогър най-много искаш да видиш в някоя книжарница?
Хм...За пореден път ще се повторя и потретя, но няма как... Мани.

Tumblr

Ако на някой му харесва този таг, тук е на самообслужване, да заповяда. Не искам да ви притеснявам, ако не си падате по такива неща. :)

6 comments:

  1. Почервенях, ще се скрия някъде сега и няма да се показвам. :-))))
    BTW Много яки отговори!

    ReplyDelete
    Replies
    1. По-скоро се показвай по-често, за да четем повече неща, твоите фенове :)

      Delete
  2. Awwwwww, много миличко!
    Страшно ме зарадва! ^^ <3

    ReplyDelete

What do you think?