Wednesday, 2 April 2014

100 Happy Days - Цитат на деня / Quote of the Day *2.04.14*


Благодарение на Деси открих нещо ново и свежо в скучния и сив интернет.
Идеята-да се правят снимки на всичко, което те прави щастлив. И когато се чувстваш тъжен или унил, можеш просто да си погледнеш снимки и да се усмихнеш.
В сайта http://100happydays.com/ ясно и точно е казано, че повече от 50% от хората нямат време за такива глупости, надявам се аз да не съм от тях. Пък ще видим  :)
Хубавото е, че всеки има избора къде да казва снимките си и дали да са публични или не. Харесва ми, когато имам свободата да избира. Всички зависи от теб самия.
Който има желанието и решителността да се пробва, нека го направи без да се тревожи за крайния резултат.

Tumblr
 Аз си избрах Instagram платформата и който има желание може да ме последва и да вижда снимките ми от предизвикателството. Моят хаштаг е #ROSES100HAPPYDAYS. Ще поствам и тук, когато имам прогрес в щастието. Така се надявам, че освен на мен, снимките ми да сложат усмивка и на вашите лица. 


Тук се намесва и днешният ми цитат. Той е изваден от една от любимите ми книги 
"Сред дивата природа".
Tumblr
Jon Krakauer

"Щастието е истинско, само когато е споделено."

Така, че взимайте си парцалките и отивайте да бъдете щастливи! :)

5 comments:

  1. Into the wild <3 <3 <3 ох постнах си happy снимката за днес, но утре пак ще отворя този пост и ще се усмихна :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Важното е усмивки да има! :))))))))

      Delete
  2. Nice post!!! I like your blog!!!
    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I'll check your blog :)

      Delete
    2. Thank you so much for your visit!! I follow you with GFC now!
      and I added you by g+ too! I'm very happy if you do the same.
      You follow me by Bloglovin? let me know....

      Delete

What do you think?