Tuesday, 29 April 2014

Harry Potter [TAG]

Искам да публикувам още един таг, който ми хареса от първият прочит.
Тагвам всички Potterheads. :)
Tumblr

The HARRY POTTER tag


1. Любима книга:
Началото и краят - "Философският камън" и "Даровете на смъртта" 
Goodreads


2. Любим филм:
Всичките. Не мога да избера само един :D
Tumblr

3. Най-малко любима книга:
Всичките ги харесвам толкова много, че нямам достатъчно думи да опита колко :D
Tumblr

4. Най-малко любим филм:
Може би "Огненият бокал", защото там най-много се забелязват пропуски и разминавания с книгата.
IMDB

5. Части от книгите/филмите, които те разплакаха:
Веднага се сещам за този момент:
Tumblr

6. "Здрач" срещи "Хари Потър":
Tumblr

7. Ако можехте да си хване за гадже някой от героите от "Хари Потър", кой бихте избрали?
Tumblr

8. Любим герой:
Отново е същият... :D
Tumblr

9. Какъв ще бъде вашияи Патронус?
Вероятно ще е мишка, защото съм много страхлива и приличам малко на мишка :D
Tumblr

10. Ако можехте да имате Животворният камък, Бъзовата пръчка или Мантията Невидимка, кое бихте избрали?
Определено бих избрала Мантията Невидимка.

11. Разочаровани ли сте от някоя част, която е изрязана от филмите?
Това ми е най-болната тема. Във всеки филм са изрязани части, някои интересни, някои важни и ако трябва да ги изброявам, няма да ми стигне денят. :D

12. В кой Дом ще ви разпредели Шапката?
След като преди време си бях правила такъв тест, ми се беше паднало Рейвънклоу. Въпреки че бих искала да съм в Грифиндор. :D
Tumblr


13. Любим предмет за изучаване в Хогуортс:
Мисля, че биха ми допаднали Отвари и Билкология. :D

14. Любим професор:
Професор Минерва Макгонагъл.
Tumblr

15. Ако можехте да се срещнете с някой член от актьорския състав, кой бихте избрали?
И пак... Рупърт Гринт - Рон :D
Tumblr

16. Ако можехте да направите една магия в истинския живот, коя бихте направили?
Лумос!
Tumblr

17. Играли ли сте някоя от игрите?
Само първата "Философският камък".

18. Ако бяхте в отбора по Куидич, на коя позиция щяхте да сте?
Може би вратар :D
Tumblr

19. Бяхте ли щастливи с краят?
Никак даже....Не исках никога да свършва...

20. Колко много значи Хари Потър за вас?
Много е меко казано. Едно изживяно детство с магия и приятелство - това е само началото на това, което значи тази невероятна история за мен. Дори и сега, вече малко по-пораснала, все още магията в живота ми не ме е напуснала, благодарение на Хари :)
Tumblr




2 comments:

  1. Много готин и интересен таг! :)
    Аз също страдах от изрязаните моменти във филмите, особено в 4-тия. Рон определено ми е любимия герой, Здрач изобщо не може да се сравнява с тази невероятна поредица и... като цяло повечето ми отговори съвпадат с твоите! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се да видя още един Potterhead като мен :))))))))

      Delete

What do you think?