Sunday, 6 April 2014

SUN-day


Неделя. Ден за отдих и релакс. Ден създаден да бъде пропилян.

Малък update за моите 100happydays:
5 дни се минаха, откакто започнах със снимките към това предизвикателство. Ето ги и петте неща, които ме накараха да се усмихна тези дни, взети от моят Instagram.

DAY 1
Photo by Ro

Запознайте се с Арагорн. Това същество ме кара да се усмихвам всеки ден и за това реших той да е в първата ми снимка от това предизвикателство. Колкото и странен да е, много го обичам и му прощавам всичко. Но нали знаете, какъвто е стопанинът, такова е и животното :)


DAY 2
Photo by Ro

Една прекрасна вечер в прекрасна компания и прекрасни песни. Като чуя Jaya The Cat и няма как да не се усмихна, с техните позитивни вибрации, предавани чрез песните им. Освен това, след миналото лято, прекарано на къмпинг "Градина", сега техните песни ме връщат там, когато си бос на плажа и чувстваш нищо, освен безгрижие и свобода.
Много се радвам, че успях да чуя на живо групата и да се усмихвам цяла нощ, заради тях.


DAY 3
Photo by Ro

Няма как да пропусна и любимият ми плод. Тук малко е гримирана за пред камерата, но и без грим пак е сладурана. Госпожица Мандаринка - дарява усмивки, не само по Коледа :)


DAY 4
Photo by Ro
Вчерашният ден прекарах в нещо, което много обичам. Почти цял ден снимахме една задача за университета и накрая, когато свършихме и почувствах умората, седнах и се усмихна доволна. Няма по-приятно нещо от това да се изтощиш, докато правиш нещо, което харесваш. Вече нямам търпение отново да опъна статива и да включа камерата :)


DAY 5
Photo by Ro

Стигнахме и до днешният пети ден. С тази снимка не само показвам какво ме кара да се усмихвам, но и в какво е минал половината ми живот до сега. Когато някой ми каже "Не си ли вече голяма за такива детски истории?", аз просто им отговарям:
Tumblr

А в случаите, когато ме попитат "Още ли харесваш тези глупости?", отговора ми е:
Tumblr



Усмихната и слънчева неделя!

П.П. Този пост стана малко като пост за Хари Потър, но няма как да спестя обичта си към тази история. :)

2 comments:

  1. Имаш много готин блог! Изчетох го на един дъх. Правиш чудесни гривнички. Маникюрите и те са много готини. :) И аз много обичам Хари Потър. Не им обръщай внимание на другите. Никога няма да ни разберат, след като някои дори и не са чели дори една книга от поредицата.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ооооу, много ти благодаря за милите думи. Радвам се, когато прочета такива яки коментари. И когато някой споделя чувствата ми :)

      Delete

What do you think?