Friday, 25 April 2014

The Book TAG

Видях този ТАГ в блога на Деси и понеже става въпрос за книги, веднага ми хареса. Пък и както е написала тя: "Тагвам всички любители на книгите!", а аз се считам за огромен любител и ценител. хи-хи :) На който ми харесва ТАГ-а, да заповяда :)
Tumblr


1. Имате ли определено място в къщи, където обичате да четете? 
Определено леглото ми е най-любимото място за четене, въпреки че и фотьойла не е никак зле.
Tumblr


2. Когато започвате глава/част от книга довършвате ли я до край или спирате някъде по средата?
Винаги предпочитам да си дочитам главите, но понякога така се случва, че някакви обстоятелства ме спират и после просто си продължавам главата.
Tumblr


3. Ядете или пиете ли, докато четете?
По-скоро не. Най-много да запаля цигара. :D
Tumblr


4. Можеш ли да четеш, докато слушаш музика или гледаш телевизия?
Даже винаги, докато чета си пускам тихичко музика за фон. :D Но предпочитам повече музика за фон, отколкото телевизия. :D
Tumblr


5. Една книга в даден момент или няколко наведнъж?
Много зависи от самата книга. Ако е лека и интересна за четене, се заемам и с още няколко други книги, докато не намеря някоя по-тежка със заплетена история и сложни герои. Тогава оставям всичко, което чета и отдавам цялото си внимание само на нея.
Tumblr


6. Четене в къщи или четене навсякъде?
80% вкъщи и друго 20% навсякъде. :D
Tumblr


7. Четене на глас или четене на ум?
По принцип на ум, но понякога вечер като си легнем с моя котарак, му чета на глас :D
Tumblr


8. Четеш ли напред или прескачаш ли страници?
Тук пак много зависи от историята в книгата. Случвало се е да прескачам към края и да чета последното изречение, от чисто любопитство. Но се опитвам през повечето време да си чета наред, както си трябва. :D
Tumblr


9. Електронна книга или книга с твърди корици и нови листа?
Преди да си взема електронната книга бях твърдо против тези неща и заклет фен на хартията. След това се преродих... :D
Tumblr


10. Последната книга, която прочете?
Goodreads


11. В какъв жанр са книгите, които обичаш да четеш?
70% фентъзи, а другите проценти са за различните жанрове, много зависи от самата история и сюжета на книгата.
Tumblr


12. Любим автор?
Е тук вече останах без думи... Все едно някой да ме пита "Кой е любимият ти член от семейството?". Hе става така лесно :D От 1000000000000000000000000000000000000 мои любимци ще спомена Роулинг. Тъй като за 13 години не ме е разочаровала с нито едно произведение и магията продължава да живее в мен. :)
Tumblr


13. Любим цитат?
Tumblr


П.П. Да не забравя само да благодаря на чичко Google за прекрасните картинки :D

Tumblr

4 comments:

  1. Ех супер ТАГ :*
    Картинките допълват страхотно това което си написала и засилват още повече значението. Супер е че обичаш да четеш, за жалост аз не го правя толкова често и сега съжалявам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти за милите думи! :) А главната цел на картинките е, освен да допълват отговорите ми, да развеселяват читателите, за да не им е скучно :)
      HUG :)

      Delete
  2. Беше ми интересно да го прочета , той като и аз преди бях правила този Таг http://paradais535.blogspot.com/2014/10/book-tag.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси. И твоят доста ми харесва :)

      Delete

What do you think?