Tuesday, 28 October 2014

*Book Rats* Giveaway~Closed~








Напоследък съм в много добро настроение.
И от няколко дни обмислям едно хубаво завръщане към блога ми.
Ето го и него.
Реших да направя първият си giveaway за всички "книжни плъхове",
които не се обиждат от това обръщение.
И аз съм такъв плъх, червей и т.н.

Понеже на мен лично много пъти ми се е искало да попадна на giveaway с книги, но до момента не ми се е случвало, за това реших да го направя точно такъв.
Признавам, че вината може и да е в мен, не искам никой да се обижда, ако случайно чете това и си каже "Аз направих giveaway с книга, защо не си се включила?" 
Случват се и такива неща. :)

Да се върнем към темата на поста.
Книги!
Предлагам ви 3 различни по жанр книги, за да може победителят да избере тази,
която сметне за по-интересна.
"Разни хора, разни идеали."


1."Пандора" - Ан Райс 
(Първа част от "Нови истории за вампирите")
За феновете на вампирски истории.
(Но не от типа "Здрач", а по-добри;)


2."Дневници и нощници" - Иво Сиромахов
За феновете на Иво Сиромахов от добрите му творчески години.
(И малко фантасмагории)


3."Живата факла" - Стивън Кинг
С една дума - Кинг :)


Надявам се максимално да съм улеснила нещата за участниците.
Използвам Rafflecopter.

Условията са само две:
-Харесайте страницата ми във фейсбук.
-Напишете коментар за блога.

Целта на giveaway-я е проста. 
Искам да подаря една от любимите си книги на някой и с това да му даря усмивка на лицето.
И така, ако си харесате някоя от тези 3 книги, запишете се в играта :)
Дати: от 27.10.14 до 11.11.14.
Успех на всички и благодаря, че четете блога ми :)


a Rafflecopter giveaway


П.П. Играта е само за територията на България.

14 comments:

  1. Май днес /или вчера?/ видях за първи път блога ти, ще го наглеждам :)

    ReplyDelete
  2. Знаеш много харесвам блога ти, обичам стиховете ти, личните постове, музика, филми, книги .. бе всичко :) <3

    Бях решила да не участвам в никакви гивауеи вече, но просто книгите много ме изкушават :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти за милите думи. Ти си един от блогърите, които ме вдъхновиха да си направя свой блог и за това думите ти значат много за мен, <3

      Delete
  3. И аз за първи път виждам такъв Giveaway в български блог. Харесва ми и триото, което си избрала. Поздрави и успех! ^_^

    ReplyDelete
  4. За книга и душата си давам, хаха, супер, и аз съм мислела да правя нещо подобно, но ще видим, искам Кииинг! хаха :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хихи, напълно те разбирам. И аз съм така относно книгите :)
      Радвам се, че се включи в giveaway-я и стискам палци :)

      Delete
  5. Блогът е много сладък, постовете са интересни, дизайнът е супер - много ми допада. :) И на мен ми се иска Кииинг :D късмет с развиването на блога

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ти благодаря! ^^

      Delete
  6. Прекрасен поста и блога като цяло е много хубав поздрави :) факта че подаряваш книги ме прави наистина щастлива

    ReplyDelete
    Replies
    1. Само усмивки ми дават такива приятни коментари :)

      Delete
  7. За първи път попадам на блога ти и много ми харесва , много е уютен :)
    А идеята за подаряване на книги още повече ми харесва и с удоволствие ще се включа в Гив- и ще следя блога ти :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря за милите думи. Радвам се на добрите отзиви. :)

      Delete

What do you think?