Tuesday, 28 October 2014

THE *BERRY & BLUDGER* AUTUMN TAG

Tumblr

Есен. 
Листа.
Цветове.
Ветрове.
Дъждове.
Кашлица.
Сополи.

Това са нещата, с които свързвам есента.
И докато си седя вкъщи, увита в дебели дрехи все едно е зима 
и подсмърчам/кашлям като някой стар пушач, видях, че Йори ме е тагнала в един симпатичен таг.
Няма как да не спомена и заслугата за този таг, измислен от Мери и Тай.

А ето го и него...


1. Предпочитано място през есента.
Много обичам, когато вали навън, да се сгуша вкъщи увита в меко одеалце, 
с чайче в една ръка и книга в другата.
Обичам и есенните разходки навън, особено когато времето е хубаво и листата на дърветата са попадали по земята. Нещо детско в мен се събужда и всеки път като мина през сухи листа не мога да се сдържам и започвам да ги ритам да летят във въздуха :D
Наскоро присъствах и на първият ми за тази есен, дъжд от листа.
Много обичам да застана под някое дърво и като задуха вятър да започнат да падат листа.
Цялата тази картина ме кара да забравя за всичките си проблеми и ме води в друг свят - приказка. Ето защо толкова обичам падащи листа. :)
Tumblr

2. Продукт, без който кожата ни не може.
Да си призная честно не използвам някакви "предпазващи кожата на лицето" кремове.
Но пък задължително използвам балсам за устни, защото мразя, когато са напукани.
Photo by Ro


3. Есенното ни червило.
Рядко използвам червило, а в случаите, когато реша да сложа, то е с телесен цвят или някакво светло розово, почти незабележимо.
Харесвам повече балсамите с лек цвят.
Но намерих и червило с цвят, който много ми харесва и е доста забележим.
Червилото е на Golden Rose, номер 111.
Цветът е подобен на тъмна вишна и мисля, че е доста есенен нюанс.
През деня предпочитам да го нанасям като по-светъл тон и също изглежда чудесно. 

4. Любимата ни дреха, запазена за есента.
Едно плетено черно пончо - супер меко и топло ^^
И дебелите "лелински" жилетки :D

5. Аксесоарът, който вадим 
с падането на първите есенни листа.
Eстествено - дебелите шалове излизат от гардероба и се залепват за врата ми. :D
И топлите клинчета да не забравя.

6. Парфюмът, крещящ - ЕСЕН ЕЕЕ!!!
Наскоро отрих в близката парфюмерия 
един приятен мъжки парфюм - Finest Blue.
Според мен ароматът е прекалено нежен, за да отива на някой истински мъж, но пък за това мен ми прилегна добре :D

7. Напитката, която сгрява есента ни.
Есен, зима - все чай да има! :D
Tumblr

8. Храната, носеща вкусът на есента.
Естествено - тиква.
Под каквато и да е форма.
Обичам.
:)
И орехи!
А двете заедно - вкусова бомба!

9. Книгата, която грабваме 
под топлото одеало?
Аз вече споменах, че много обичам да чета под топлото одеало, без да видя, че имам такъв въпрос :D
Поздравявам авторките за този въпрос. Този ми е любимия. :)
Та...
По принцип аз не се съобразявам със сезоните за това какво четиво ще избера.
Всичко зависи от настроението ми.
В момента съм на вълна "The Maze Runner"
Това е първата част от поредицата със същото име,
Малко фантастика на никой не вреди от време на време :)
Goodreads

10. Песента, която ни носи 
прекрасно есенно настроение.
Не знам колко е есенна тази песен, 
но определено съвпада с времето навън в момента - сиво и студено.


11. Трикът, подобряващ настроението ни 
през есенните месеци, 
когато времето е мрачно.
Какво по-хубаво от това да четеш и пиеш чай вкъщи на топло, 
когато навън е мрачно и студено.
Също така, както вече споменах - дъжд от листа.
И не на последно място - моят котарак Арагорн.
Photo by Ro

Тагвам всеки, които харесва есента и този таг.
:)
Tumblr

П.П. Извинявам се, ако съм ви доскучала с някои дълги отговори. Понякога не мога да се спра. :)

No comments:

Post a Comment

What do you think?