Saturday, 22 November 2014

DIY project




Алоха!
Днес искам да споделя един снимков пост с вас.
Става дума за една моя страст, която открих още в детската градина,
когато ни учеха как да режем и лепим различни фигурки.
В момента съм забравила дали цялата тази работа има наименование, 
но ако някой знае, ще се радвам да сподели.
:)
Нещата, които са ви нужни:
-Ножица;
-Лепило 
(Аз ползвам и тиксо за някои картинки, които искам да запазя за по-дълго време.)
-Различни списание, вестници, флаери...
(Като цяло картинки, които харесвате.)
-Тетрадка, тефтер, кутия, стена...
(Изборът на място, където ще правите цапаницата, зависи изцяло от вас.)
-Копчета, мъниста...
(Евентуално, ако искате, може да сложите и различни дребни неща. Само трябва да внимавате с големината, тежината и дебелината на предметите. По-долу ще видите за какво говоря.)
-И най-вече, ще се нуждаете от въображението си!
Приятно цапане!
:)

А ето и моите резултати:
Колекцията ми включва тетрадка, тефтери, папки и една кутийка-касичка.

The Notebook - отпред и отзад.

 Ето и няколко детайла от тетрадката. Тя ми е една от най-любимите.







А ето я и първата папка. Вижда се колко е изстрадала горката, но още се държи :)
Папка "Кости"  - отпред.

Папка "Кости" - отзад.

Папка "Кости" (детайл) - маймуна.

Папка "Кости" (детайл) - коте.
Кутийка - касичка.

Кутийка - касичка (страна).

Кутийка - касичка (страна).


Тефтер - тетрадка (отпред).
Тефтер - тетрадка (отзад).
Тефтер - тетрадка (детайл).

Тефтер - тетрадка (детайл 2).

Тефтер - дневник. (отпред)

Тефтер - дневник. (отзад)

Тефтер - дневник (Детайл 1)

Тефтер - дневник (Детайл - око).

Папка "Сезони" (отпред).

Папка "Сезони" (отзад).

Папка "Сезони" (детайл).



П.П. Надявам се да не съм ви отегчила с този пост.
:)

8 comments:

  1. Оригинални и красиви неща...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^^ Радвам се, че ти харесват :)

      Delete
  2. Много са хубави! Винаги съм имала слабост към някакви такива персонализирани неща. :)

    ReplyDelete
  3. Това май минава за scrapbooking с бонуси... или ако има по-точен термин...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, има нещо такова. Разликата е, че аз се занимавах само с кориците (обвивката). :)

      Delete
  4. Поздравления за интересната идея. Някой път трябва да пробвам да разкрася някоя скучна корица :D Блога ти също е едно интересно местенце :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти за милите думи! Идеята като цяло не съм я измислила аз и не е кой знае колко сложна за изпълнение, така че ти пожелавам успех и ще се радвам да има снимки после ^^

      Delete

What do you think?