Monday, 3 November 2014

Nails *art*

Един кратък пост със шарки върху ноктите.



Един много любим цвят, който почти винаги е върху моите нокти.
Тук съм сложила и малко сини точици.
:)

Този тъмен и есенен цвят е също много носен от мен. 
Общо взето отива на всичко.
Тук съм сложила и малко брокат на един от ноктите за разнообразие.
:)

Френски маникюр с черно.
Предпочитам го от този с бялото.
И малък акцент на средния пръст с напукващ се лак.
:)

Този пастелен нюанс на синьото също е един от любимите ми.
Сложила съм зелени точки.
А това беше първият ми опит за рисунка върху прозрачно фолио.
Принципът е много лесно, но явно изисква няколко опита, за да се получи добре,
Идеята е да нарисувате нещо малко с лак за нокти върху фолио, например от цигари, 
след това да го изрежете внимателно и да го залепите върху нокътя с безцветен лак.
:)

Поредната шарка с точки и цветенца.
Какво да ви кажа, понякога, когато си харесам нещо, не спирам да го правя,докато ми писне.
:)

А това е най-новата ми шарка, специално за Halloween костюма ми.
Бях Wednesday Addams.
Едно лирическо отклонение...
:)

На тази последна снимка са ноктите на една приятелка.
Не се сдържах да ги постна, защото се получи много яко и беше голямо съвпадение,
Оля обича Орео! 
И Орео обича Оля! 
:)


***Усмихнат ден на всички и не забравяйте за giveaway-я. ^^


П.П. Скоро ще направя малък пост за първата ми фото-сесия, която направих на една приятелка. *Forest Elf*



No comments:

Post a Comment

What do you think?