Sunday, 2 November 2014

Songs of the week [27.10 - 02.11]

Музика.
Едно от нещата, без които не мога.
Музиката е навсякъде.
Понякога дори има музика и в тишината.


Ще ви представя някои песни, които запълваха моята тишина тази седмица.
И както винаги, отговарят на настроението ми и помагат, когато няма друг лек.

Mood: Numb

1.Parra for Cuva ft. Anna Naklab -

 "Wicked Games" 

Този стил музика, като цяло, ми е напълно непознат. До това лято, когато чух тази песен за първи път и срам, не срам, признавам, че ме грабна. Не знам колко много съм се променила, че да ми повлияе такава песен, но напоследък все повече започвам да слушам такива нежни и тъжни парчета. Има нещо в есенно-зимния въздух.
А този кавър, на една много любима песен, е направо разтапящ. :)


2. Zeds Dead & Omar LinX - 
"You and I"
Още една песен, която не разбирам, но чувствам и усещам - за мен това е най-важното в музиката. Преди, когато бях по-малка и по-ограничена в музикалните стилове, си мислех, че човек трябва да слуша само един стил и толкова. Но, в последствие, се осъзнах и вече си знам.
Тази песен също събужда нещо в мен, когато я слушам.
Харесва ми как са съчетани нежните женски вокали с грубите мъжки, за контраст.
А ако ви се слуша изцяло нежно парче, ето го оригинала на тази песен, който също е много красив за ушите: 


3Kadebostany - 
"Crazy In Love" (Beyoncé cover)
И като сме започнали с красивите и нежни песни, продължаваме с такива.
Този кавър на една много известна песен на една много известна певица, е почти неузнаваем.
Определено предпочитам този вариант пред оригинала.


4. You + Me - 
"You and Me"
Наскоро открих нов дует, за който не предполагах, че съществува, но ме изненада приятно.
Всички знаят прекрасната Pink.
И вторият човек от дуото е известен, но само в някои среди.
Не знам дали сте чували за групата Alexisonfire или за City and Colour, но общото между тях е вокала Dallas Green. 
Комбинацията между двата гласа е наистина очароваща и завладяваща.
Горещо препоръчвам да им даде шанс.


5Bring Me the Horizon -
 Can You Feel My Heart (Skorge Remix)
Тук слагам един ремикс на една любима песен. За разнообразие. :)


6Troye Sivan - 
Happy Little Pill
Поредното "модерно" парче.
Но пък действа много успокояващо.


7. Bring Me The Horizon - 
Drown
Новите BMTH.
Много хората ги хранят за това, че са се променили толкова много, но пък според мен промяната е доста сполучлива. Ми лайк! :)


~Finito~

No comments:

Post a Comment

What do you think?