Tuesday, 2 December 2014

*Rainy Day* playlist


Алоха!
:)
MoodMelancholy
Днес правя една бърза и кратка публикация, 
с цел да ви спася малко от сивия и дъждовен ден.
Защото при мен е така.
А ако и вие сте от тези хора, които се радват на депресарките парчета, 
вместо да плачат на тях, значи този плейлист ще ви зареди максимално с приятни емоции.
Първоначално, идеята ми беше да събера някакави весели и бързи песни, 
с които да разкарам сивотата през този ден.
Но както можете да видите и чуете, резултата не е това, което очаквах.
Включила съм някои нови и "модерни" парчета, които са ме впечатлили с меланхоличното си звучене, а аз съм голям фен на меланхолията.
Има също и някои по-весели песнички, но като цяло този плейлист се превърна в една малка меланхолия, с която си лекувам депресията през дъждовните дни.
Странно звучи.
Но дааа....
Чуйте песните и споделете мнение!
:)



П.П. Искам да изкажа огромни благодарности към Йори за прекрасния портрет, който ми направи. Просто нямам думи да опиша колко много ми харесва.
Мислех да направя отделна публикация за него и за рамката, която правя в момента, тъй като си е DIY проектче, а знаете, че си падам по тези неща, но в крайна сметка ще ви покажа само картината, защото не мога да не се похваля.
И скоро очаквайте и рамката.
Толкова много не съм се кефила на себе си, не знам отколко време. *Нарцис* хихи
Приятна седмица от мен!
:)

No comments:

Post a Comment

What do you think?