Tuesday, 13 January 2015

"Dark Paradise"

Tumblr
"Everytime I close my eyes
It's like a dark paradise
No one compares to you
I'm scared that you won't be waiting on the other side"
("Dark Paradise" Lana Del Rey)

Това е песента, която ме вдъхнови да направя късометражно филмче за един приятел.
Хората са казали, че хубавите неща стават бавно.
Може би затова и аз се бавех вече от около 2 години с монтажа на суровия материал.
Но вече е факт.
Моето малко съкровище е на бял свят.
Говоря така за него, защото историята и филмчето са скъпи за мен и 
наистина вложих сърцето си в писането, снимането и монтирането на това бебче.
Знам, че много хора няма да го харесат.
И аз откривам своите грешки в него.
Но се надявам, че повече ще се забележи душата и емоциите в това филмче, отколкото сценаристките, операторските и режисьорските ми грешки.
....
Естествено, че обичам добрата критика и я приемам с отворени обятия, 
само когато е добре обоснована. 
Все пак човек се учи от грешките си.
:)
И все пак, от малкото ми късометражни филмчета, това е моето бебче.
И съм толкова горда с него!
:)

Сценарият е наполовина измислен, но и наполовина реален.
Актьорите, всъщност не са актьори, а двама приятели, които бяха толкова добри, 
че да се съгласят да участват в това странно нещо.
Благодаря ви!
Огромни благодарности и на Катето, 
която беше толкова мила да ми помогне като втора камера и скриптър,
:)
...
Напоследък борбата е по-трудна от всякога.
Сещам се за един непознат, който беше казал, 
че животът му е разпилян като топките на билярдна маса.
Тогава ми беше забавно.
Сега - не толкова.
Tumblr
...
Никога не съм била добра на билярд.
Може би там е разковничето.
Трябва да се науча да съм добра.
И може би, докато се разтопят ледовете, 
аз ще успея най-накрая да си подредя живота.
Tumblr

...
Този месец на 8-ми навърших 23.
Tumblr
Нищо особено.
Но осъзнах, че имам някаква традиция да правя неща, за които после съжалявам.
И лесно мога да обвиня алкохола за това.
Но няма да го правя.
Сама съм си виновна за грешките.
Аз съм от тези хора, които обичат да си признават грешките, когато са ги направили.
И не обвинявам никой друг.
Било, каквото било.
Note to self:
 "Въпросът не е какво правим, а по-скоро защо го правим."
("Сблъсък на крале" Дж.Р.Р.Мартин)
....
:)

Надявам се да имате по-хубава седмица от моята!
...
STAY WEIRD!!!

No comments:

Post a Comment

What do you think?